مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-26سياسي

دریادار تنگسیری: کار بسیج، پاسخ به نیازهای مردم و امداد رسانی است


فرمانده نیروی دریایی بسیج با بیان اینکه کار بسیج، پاسخ به نیازهای کشور و مردم و امداد رسانی و نجات بخشی است، گفت: ما امروز الحمد لله از یک نیروی مخلص، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار دریادار پاسدار ، شکست خورده اند و سردرگم هستند و افول ، پژمردگی در چهره و شکست گفتمان آنان در عرصه میدان آشکار شده است .

البته این از هم پاشیدگی و از هم گسستگی جبهه کفر، بخاطر توکل برخدا ، تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت و هوشمندی مردم عزیزمان بوده است.

  سردار تنگسیری افزود: امروز لازم است بسیجیان با استفاده از جهاد تبیین با مردم نوازی و مردمیاری ، واقعیت های کشور و راه های برون رفت از مشکلات را برای مردم و محیط پیرامونی خود، تبیین نمایند.

سردار تنگسیری با اشاره به آیه 112 سوره هود فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیر پس همان گونه که فرمان یافته ای، استقامت کن؛ و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده اند (باید استقامت کنند) و طغیان نکنید، همانگونه که خداوند به آنچه می کنید آگاه است، افزود: ما تا زمانی که با خداباشیم خدواند بهترین حامی و حمایتگر ما است و چون خدا با ماست ما پیروزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری: کار بسیج، پاسخ به نیازهای مردم و امداد رسانی است

دریادار تنگسیری: کار بسیج، پاسخ به نیازهای مردم و امداد رسانی است