مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-26سياسي

دیباج نیازمند مجتمع دامداری است/ 40هزار راس دام منتظر زیرساخت ها


امام جمعه دیباج با بیان اینکه این منطقه 40 هزار راس دام دارد، گفت: ایجاد مجتمع دامپروری از نیازهای اساسی منطقه دیباج و بهره برداران محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام حسین قریب بلوک صبح جمعه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر دیباج با حضور استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مدیران شهرستان دامغان به میزبانی سالن جلسات شهرداری این شهر با بیان اینکه این منطقه نیازمند مجتمع دامداری است، اظهار داشت: شهر دیباج دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی برای رشد و توسعه مانند وجود 40 هزار رأس دام است لذا می طلبد برای کمک به رشد و توسعه آن گام بر داریم.

وی با بیان اینکه چهار کارخانه در شهر دیباج وجود دارد که از این تعداد سه کارخانه فعال است و یک کارخانه دچار مشکل اداری است که امیدواریم مشکل برطرف و به چرخه تولید باز گردد، افزود: برای کاهش مهاجرت مردم این شهر نیاز به تولید مسکن هستیم.

امام جمعه دیباج با بیان اینکه مهاجرت معضل اصلی شهر است و با توجه به نگاه دولت سیزدهم به بحث مسکن بتوانیم جمعیت موجود این شهر حفظ و زمینه ایجاد مسکن برای مردم فراهم شود، ابراز کرد: 25 آیتم گردشگری در شهر دیباج وجود دارد که امتیاز بسیار خوب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است و بحث طرح مطالعات باغ گردشگری در شهر دیباج تهیه و در دستور کار قرار دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیباج نیازمند مجتمع دامداری است/ 40هزار راس دام منتظر زیرساخت ها

دیباج نیازمند مجتمع دامداری است/ 40هزار راس دام منتظر زیرساخت ها