مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-26ورزشي

بوشهر، کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی می شود/ بلاروس اولین حریف ایران در بوشهر


رییس کمیته فوتبال ساحلی از احداث کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده گردشگری بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، امیر حسین محتشم صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلسه رییس فدراسیون فوتبال با هیئت رییسه اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده گردشگری دریایی بوشهر ایجاد و تأسیس شود.

رییس کمیته فوتبال ساحلی از ساخت مرکز استعدادیابی فوتبال ساحلی کشور در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مرکز به عنوان مرکز استعدادیابی ثقل جنوب کشور در بوشهر راه اندازی می شود و این در درحالی است که در سطح کشور مراکز استعدادیابی در چهار نقطه کشور ایجاد می شود.

وی برگزاری لیگ امید فوتبال ساحلی و بانوان در سطح کشور را از دیگر برنامه ها دانست و بیان کرد: در این زمینه تأسیس مدارس فوتبال ساحلی در سراسر کشور در برنامه ها قرار گرفته است.

محتشم با اشاره به اینکه پنج کادر تیم ملی فوتبال ساحلی بوشهری هستند خاطر نشان کرد: حضور ورزشکاران بوشهری در تیم ملی می تواند ضمن ایجاد تحول، نوع نگاه ورزشکاران به این رشته بهبود ببخشد.

وی به اردو تیم ملی فوتبال ساحلی پرداخت و افزود: با مذاکرات انجام شده قرار است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دو اردوی مشترک با بلاروس برگزار کند که اردوی نخست در بوشهر و بعدی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر، کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی می شود/ بلاروس اولین حریف ایران در بوشهر

بوشهر، کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی می شود/ بلاروس اولین حریف ایران در بوشهر