مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 05:452021-11-26اقتصادي

چند مترمکعب سیال صنعتی و بهداشتی وارد تصفیه خانه پالایش گاز ایلام شده است؟


رییس عملیات فرآورش محصولات جانبی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در سال گذشته 67 هزارو 631 متر مکعب و نیمه نخست امسال 46 هزارو 549 مترمکعب سیال صنعتی و بهداشتی وارد تصفیه خانه شده و بعد از انجام عملیات تصفیه خارج شده اند.

- عبدالعلی رحمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه خوشبختانه در سال های گذشته تمامی شاخص های زیست محیطی سیال خروجی واحد عملیات تصفیه پساب صنعتی مطابق استانداردهای زیست محیطی بوده است، اظهار کرد: میانگین شاخص COD که یکی از اصلی ترین شاخص های آلودگی پساب های صنعتی به حساب می آید در سال گذشته 24میلی گرم در لیتر بوده که طبق استانداردهای زیست محیطی برای ارسال به رودخانه می بایست کمتر از 60 میلی گرم در لیتر باشد و این مهم در سال های گذشته نیز اتفاق افتاده است که نشان دهنده صحت عملکرد تصفیه خانه است.

وی گفت: از زمان افتتاح این پروژه، پالایشگاه گاز ایلام هیچ گونه آلودگی در حوزه آب به سمت رودخانه های پایین دست نداشته وحتی درصد قابل توجهی از سیال خروجی این واحد جهت آبیاری 900 اصله از انواع درختان که در چند سال گذشته در ضلع جنوبی واحد پساب غرس شده، استفاده شده است .

رحمی با اشاره به اینکه واحد عملیات تصفیه پساب صنعتی یکی از اصلی ترین ویترین های پالایشگاه گاز ایلام در خصوص حفظ و صیانت از محیط زیست محسوب می شود، تصریح کرد: تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند مترمکعب سیال صنعتی و بهداشتی وارد تصفیه خانه پالایش گاز ایلام شده است؟

چند مترمکعب سیال صنعتی و بهداشتی وارد تصفیه خانه پالایش گاز ایلام شده است؟