مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 03:052021-11-25سياسي

تجلی بسیج در طرح شهید سلیمانی/110 رزمایش مقابله با کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اجرای طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا توسط بسیج را، دستاورد بزرگی در حوزه درمان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص شأن شکل گیری بسیج، گفت: بسیاری از نهادهایی که امروز در کشور سر منشأ خدمت رسانی در عرصه ملی و فراملی هستند از نگاه راهبردی و استراتژیک امام راحل نشأت گرفتند نظیر شورای انقلاب فرهنگی، جهاد سازندگی، جهاد دانشگاهی که از فکر بلند امام حاصل شده اند.

وی با اشاره به تاکید امام راحل بر شکل گیری و استقرار سپاه به رغم مخالفت هایی که در آن روزگار وجود داشت، خاطرنشان کرد: اگر این نگاه مدبرانه حضرت امام نبود امروز شاهد این قدرت آفرینی و صلابت و عمق راهبردی ایران در منطقه نبودیم که به مدد سپاه حاصل شده است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اگر امروز از قدرت نظامی موشکی ایران صحبت می کنیم و از عمق استراتژیک در منطقه جنوب غربی آسیا و حتی فراتر از آن، هر گونه تسریع در ژئوپلتیک در منطقه برخوردار هستیم بدون توجه و التفات به عنصر سپاه این امر محقق نمی شد و به دلیل دیدگاه مترقی حضرت امام در خصوص لزوم ایجاد تشکیلات نظامی مقتدرانه سپاه بود.

زالی با اشاره به اینکه شکل گیری بسیج از نگاه متعالی استراتژیک حضرت امام نشأت گرفت افزود: مقام معظم رهبری ضمن بازتبیین آن فرمودند: 13 آبان وقتی تسخیر لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی بسیج در طرح شهید سلیمانی/110 رزمایش مقابله با کرونا

تجلی بسیج در طرح شهید سلیمانی/110 رزمایش مقابله با کرونا