مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 15:052021-11-25سياسي

عدم تخصیص اعتبار کافی مشکلی بر سر راه پروژه های آبی کردستان


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان به مشکلات پروژه های آبی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عمده مشکل این طرح ها عدم تخصیص اعتبار کافی و به موقع برای اجرای این پروژه ها است.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان به مشکلات پروژه های آبی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عمده مشکل این طرح ها عدم تخصیص اعتبار کافی و به موقع برای اجرای این پروژه ها است.

آرش آریانژاد امروز (4آذر) در دهمین کنفرانس بین المللی سامانه های سطوح آبگیر باران اظهار کرد: تصمیم گیری ها در حوزه آب را باید بر سازگاری با کم آبی مطابقت دهیم.

در این کنفرانس آریانژاد عنوان کرد: این شرکت در سنوات گذشته تفاهم نامه خوبی با دانشگاه کردستان منعقد کرده ایم و امروزه ارتباط بین دستگاه ها برای حفاظت از منابع آب و گذر از بحران خشکسالی، امری ضروری است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان در ادامه افزود: متأسفانه در سال گذشته خشک ترین سال را در 50 سال گذشته را تجربه کردیم به نحوی که حدود 30 درصد نسبت به سال قبل و به نسبت دراز مدت 35 کاهش بارندگی را در استان شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: علی رغم بارندگی های اخیر هنوز با مشکل کم آبی مواجه هستیم و این برای ما هشداری است که باید تصمیم گیری ها در حوزه آب را بر سازگاری با کم آبی مطابقت دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تخصیص اعتبار کافی مشکلی بر سر راه پروژه های آبی کردستان

عدم تخصیص اعتبار کافی مشکلی بر سر راه پروژه های آبی کردستان