مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-25اقتصادي

روند واکسیناسیون دانش آموزان در قم وضعیت مطلوبی ندارد


رییس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان قمی گفت: روند واکسیناسیون گروههای سنی دانش آموزی در استان قم نامطلوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بین دانش آموزان نیز شناسایی شده است که با این امر و با یک مورد مثبت، باید دانش آموز قرنطینه و کل کلاس تعطیل شود.

به گفته وی، دسترسی به امر واکسیناسیون به 127 مرکز افزایش یافته است به دلیل باورهای غلط و واکسن هراسی میانگین واکسینه شدن در قم از نرخ کشوری پایین تر و در وضعیت نامطلوب قرار گرفته است و تنها گروه سالمندان ما بالای 70 درصد واکسن تزریق کرده اند.

محبی افزود: تنها 35 درصد دانش آموزان قمی واکسن تزریق کرده اند و کم ترین گروه سنی ما در زمینه واکسیناسیون گروه 25 سال تا 29 ساله هستند که این امر نگران کننده است.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی کشور آلمان و ورود به یک پیک کرونایی خطرناک با توجه به مطلوب بودن روند واکسیناسیون این کشور عنوان کرد: کشور آلمان جمعیتی معادل کشور ما دارد و در زمینه اجرای واکسیناسیون هم مطلوب ورود کرده است اما باز با پیک خطرناک کرونایی روبرو شده است هرچند روند مرگ و میر و بستری های ما نزولی است اما روند واکسیناسیون ما به حد نصاب مطلوبی نرسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به میزان استقبال قمی ها از انواع واکسن ها افزود: واکسن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند واکسیناسیون دانش آموزان در قم وضعیت مطلوبی ندارد

روند واکسیناسیون دانش آموزان در قم وضعیت مطلوبی ندارد