مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-25سياسي

تقابل سیاسی نباید ایجاد شود/اجرای سیاست های دولت در انتصابات


معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: احزاب سیاسی باید پویا و فعال باشند اما تقابل سیاسی نباید ایجاد شود.

- ، مهدی باب الحوائجی صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه روابط عمومی استانداری و مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری بیان کرد: بسیج زمان و مکان نمی شناسد و بسیجی با سطح بالای اعتقادی نسبت به تکالیف خود اقدام می کند و این تفکر مخصوص ایران نیست.

باب الحوائجی خاطرنشان کرد: انتصابات با توجه به اجرایی و عملیاتی شدن شعار و سیاست دولت سیزدهم بر مبنای جوان گرایی و جوان گزینی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: استاندار همدان در انتخاب جوانان پیشتاز است، در حوزه فرمانداری درگزین جوان گام دومی فرزند شهید و با تفکر انقلابی منصوب شد و امروز هم دو جوان انقلابی در دو حوزه مهم و اثرگذار معرفی خواهند شد.

باب الحوائجی ادامه داد: جوانانی که امروز و روزهای آینده منصوب خواهید شد به این نکته ها دقت نمایید که تدبیر، عقلانیت علم، آگاهی، دانش و توسل به امامان باید داشته باشید و از فرصت پیشکسوتان غافل نشوید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: تجربه این افراد برای ما ذی قیمت است و از این افراد خاضعانه می خواهیم که از تجارب دیگران استفاده کنند از اتاق فکر، انتقال تجارب جهت اجرایی شدن اهداف عالیه نظام اسلامی و دولت و اعتلای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل سیاسی نباید ایجاد شود/اجرای سیاست های دولت در انتصابات

تقابل سیاسی نباید ایجاد شود/اجرای سیاست های دولت در انتصابات