مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 12:402021-11-25سياسي

باید با رسانه ها صمیمی تر باشیم


فرمانده سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد: وظیفه ما این است که با رسانه ها صمیمی تر باشیم و با تفکر بسیجی و کار جهادی تمام قد در مقابل دشمنان بایستیم.

- سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی امروز در بازدید از دفاتر خبری شهرستان ملایر به همت بسیج رسانه، نقش رسانه را نقشی موثر و ارزشمند در تمامی حوزه ها به ویژه مباحث اسلامی دانست و گفت: با توجه به شرایط جامعه امروز و حربه ها و تهدیدهای دشمنان، اصحاب رسانه باید از نظر محتوا، تفکر، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری ارتقاء پیدا کنند.

حسینی با اشاره به ضرورت ایستادگی رسانه ها در برابر دشمنان بعنوان افسران جنگ نرم، تصریح کرد: انقلاب ما در حال بزرگ شدن است و قله های بسیاری را فتح کرده و ظهور یافته است.

وی ادامه داد: تشعشع این ظهور چشم دشمنان را اذیت می کند و به همین دلیل خواب و خوراک آنها انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه حقوق بشر و دموکراسی بهانه دشمنان است، خاطرنشان کرد: انقلاب به واسطه اسلام عزت پیدا کرده است و دشمنان از بیداری اسلامی جهان اسلام می ترسند؛ همانطور که تفکر شهید سلیمانی از خود شهید سلیمانی خطرناک تر است.

حسینی تفکر شهید سلیمانی را همان تفکر بسیجی دانست و اضافه کرد: این تفکر در جهت اهداف جمهوری اسلامی حرکت می کند و وظیفه ما این است که با رسانه ها صمیمی تر باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با رسانه ها صمیمی تر باشیم

باید با رسانه ها صمیمی تر باشیم