مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-25بين الملل

کرملین: در ماجرای سندروم هاوانا هیچ دخالتی نداشتیم


سخنگوی کرملین با رد ادعای رییس سازمان سیا مبنی بر دست داشتن روسیه در ماجرای ادعایی موسوم به «سندروم هاوانا»، گفت مسکو هرگز ارتباطی با این قضیه نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (پنجشنبه) هرگونه دخالت این کشور در ماجرای ادعایی سندروم هاوانا را تکذیب کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت روسیه هیچ ارتباطی با سندروم کذایی هاوانا، که واشنگتن مدعی است حدود 200 دیپلمات، مقام ها و اتباع آمریکایی را در خارج از کشور تحت تاثیر قرار داده، نداشته است.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، وی در این باره توضیح داد که این موضوع در جلسات سیاسی در طول سفر ویلیام بِرنز رییس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) یا با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه مورد بحث قرار نگرفته است.

سخنگوی کرملین همچنین افزود که نمی تواند در مورد گفت وگوهای خصوصی انجام شده بِرنز با سرویس های امنیتی روسیه اظهار نظر کند.

بر اساس این گزارش، پسکوف اظهار داشت: در اینجا ما تنها می توانیم هرگونه اشاره، پیشنهاد یا اظهارات در مورد دخالت احتمالی طرف روسی در این موارد را قاطعانه رد کنیم.

ما کاری به این موضوع نداریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: در ماجرای سندروم هاوانا هیچ دخالتی نداشتیم

کرملین: در ماجرای سندروم هاوانا هیچ دخالتی نداشتیم