مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-25سياسي

سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری در قیام 8 دی 88 مردم تبریز، ریشه فتنه گران را قطع کرد


رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در خصوص قیام 8 دی مردم تبریز و نقش مرحوم آیت الله مجتهد شبستری در این قیام گفت: سخنرانی سوزناک آیت الله مجتهد شبستری در 8 دی 88 مردم تبریز، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در خصوص قیام 8 دی مردم تبریز و نقش مرحوم آیت الله مجتهد شبستری در این قیام گفت: سخنرانی سوزناک آیت الله مجتهد شبستری در 8 دی 88 مردم تبریز، ریشه فتنه گران را قطع کرد.

حجت الاسلام رسول برگی روز پنجشنبه، 4 آذر، در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محسن مجتهد شبستری که با حضور امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و سایر مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، ضمن تسلیت مجدد رحلت این عالم ربّانی اظهار کرد: مجاهدت های حضرت آیت الله مجتهد شبستری به مدت 20 سال در این شهر و 40 سال در طول انقلاب مخصوصاً در کنار شهید بهشتی و رهبر انقلاب هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: حدیث پیامبر اکرم (ص) در مورد رحلت فقیه برازنده حضرت آیت الله مجتهد شبستری است و زمانی که یک فقیه فوت می کند، رخنه ای در اسلام ایجاد می شود که هیچ چیز جای آن را جبران نمی کند.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به فعالیت های آیت الله شبستری در حوزه های علمیه نیز گفت: مدیریت، مجاهدت و سر و سامان دادن حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری در قیام 8 دی 88 مردم تبریز، ریشه فتنه گران را قطع کرد

سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری در قیام 8 دی 88 مردم تبریز، ریشه فتنه گران را قطع کرد