مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-25اقتصادي

72 هزار قالیباف در آذربایجان غربی فعالیت می کنند


مدیرصندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: 72 هزارقالیباف در استان فعالیت دارند که از این تعداد پنج هزارقالیباف، - ، یونس معزز در این این زمینه اظهار کرد: تاکنون حدود پنج هزار قالیباف در استان به عضویت صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر درآمده اند که با تحقق این امر، امید به آینده آنان در خصوص استفاده از مزایای بیمه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین برخی قالیبافان بر اساس شغل اظهارشده فردی به عنوان قالیباف شناخته شده و تاکنون در این بخش نیز بیش از هفت هزار نفر زیر پوشش این صندوق قرار گرفته اند.

معزز، با بیان اینکه این صندوق آماده بیمه قالیبافان در سراسر استان است، افزود: افرادی که قصد انتقال بیمه از تأمین اجتماعی به این صندوق را دارند، می توانند این امر را انجام داده و ادامه حق بیمه خود را در این صندوق پرداخت کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی اضافه کرد: علاوه بر روستاییان و عشایر، کارکنان شرکت های فنی مهندسی و شبه کشاورزی مستقر در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر و کارکنان شرکت های نظام دامپزشکی نیز می توانند زیر پوشش این صندوق قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 هزار قالیباف در آذربایجان غربی فعالیت می کنند

72 هزار قالیباف در آذربایجان غربی فعالیت می کنند