مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 19:052021-11-24سياسي

بیانیه شورای میرآب ها در خصوص برچیدن چادرها از رودخانه خشک زاینده رود


شورای میرآب های شرق و غرب در بیانیه ای با اشاره به توافق انجام شده بین نمایندگان کشاورزان و مسوولان استانی از برچیدن چادرها از بستر خشک زاینده رود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شورای میرآب های شرق و غرب در بیانیه ای با ذکر 4 شرط خبر از برچیده شدن چادرها از بستر زاینده رود داد.

مقرر شد آب زاینده رود بازگشایی شود و زمان بازگشایی و رهاسازی آب توسط نمایندگان صنف کشاورزی و شورای میراب ها و آب بران و سازمان جهاد کشاورزی پس از بررسی های میدانی و اجرای اقدامات مقدماتی برای رفع موانع مزاحم برای روان آبی تعیین شود و در تاریخی که این گروه اعلام می کند با رعایت خط قرمز آب شرب، رهاسازی شود.

  برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل برای شرب مردم شریف اصفهان معادل حداقل 3 ماه نیاز شرب مردم را در سد زاینده رود ذخیره نگه داشته می شود.

مقرر شد از همین امروز آن دسته از درخواست های 9 گانه که وظیفه و اختیار اجرای آن با دستگاه های داخل استانی می باشد، از همین امروز شروع شود و کمیته ای مرکب از صنف کشاورزی(شورای میرآب ها و آب بران) و شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی و استانداری، اجرای این مصوبات را مدیریت کرده و مشکلات احتمالی موجود را مرتفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای میرآب ها در خصوص برچیدن چادرها از رودخانه خشک زاینده رود

بیانیه شورای میرآب ها در خصوص برچیدن چادرها از رودخانه خشک زاینده رود