مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-24ورزشي

برنامه ای برای جام حذفی نداریم/ برابر خیبر باجوانان بازی می کنیم


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برنامه و سیاستی برای جام حذفی نداریم و با بازیکنان جوانان و امید برابر خیرخرم آباد بازی می کنیم.

- با اشاره به دیدار برابر تیم فوتبال خیبر خرم آباد در جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: شرکت در جام حذفی فلسفه و امکانات خود را می خواهد و ما هیچ برنامه ای برای حضور در جام حذفی نداریم و اگر قوانین فدراسیون فوتبال کشور اجازه می داد از این جام انصراف می دادیم.

وی افزود: جام حذفی برای تیم های قدرتمند و متمول لیگ برتری بوده که به دنبال کوتاه ترین راه برای رسیدن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند چون با این هزینه های سنگین سفر خارجی و امکانات و بستر حرفه ای برای حضور در این مسابقات تیم های دسته اولی به سختی موفق می شوند و شاید اصلاً نتوانند از پس این راه سخت بربیایند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تنها تمرکزمان برای موفقیت در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است، گفت: ما از نظر تعداد بازیکنان و ظرفیت توانایی حضور در جام حذفی را نداریم و نمی خواهیم بی دلیل انرژی خود را صرف حضور در جام حذفی کنیم.

طلایی منش خاطرنشان کرد: در اولین فصل حضورمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور به دنبال کسب بهترین نتیجه و رتبه در جدول رده بندی هستیم تا بتوانیم تجربه لازم را به خوبی به دست بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای جام حذفی نداریم/ برابر خیبر باجوانان بازی می کنیم

برنامه ای برای جام حذفی نداریم/ برابر خیبر باجوانان بازی می کنیم