مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-24اجتماعي

حضور 140 تیم پلیس کردستان در رزمایش طرح زمستانه 1400


جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه حضور امنیت ساز کارکنان پلیس در جاده ها و گردنه ها موجب قوت قلب شهروندان است، گفت: 140 تیم پلیس استان در رزمایش طرح زمستانه 1400 در معابر و گردنه های برف گیر و حادثه ساز برون شهری استان حضور دارند.

- سردار رسول برزویی امروز(3آذر) در رزمایش طرح زمستانه ترافیکی استان اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و تغییرات شرایط جوی و احتمال بارش نزولات آسمانی، برنامه ریزی های کاربردی از ماه ها پیش در جلسات هماهنگی بین سازمانی انجام شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امدادی از جمله سازمان آتش نشانی، راهداری، هلال احمر، اورژانس، شهرداری، سازمان اتومبیل رانی و گردشگری در کنار پلیس در اجرای طرح زمستانه ترافیکی خاطرنشان کرد: با آغاز این طرح، نیروهای خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام زمستان به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان کردستان هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه محورهای استان کوهستانی و برف گیر هستند، افزود: حضور پلیس و نیروهای خدماتی و امدادی در طول این مسیرها ارتقاء امنیت ترافیکی و قوت قلب برای مسافران در طول تردد در محورهای مواصلاتی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 140 تیم پلیس کردستان در رزمایش طرح زمستانه 1400

حضور 140 تیم پلیس کردستان در رزمایش طرح زمستانه 1400