مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-24پزشكي

به ویروس هزار چهره کرونا خوش بین نباشید


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: نباید به ویروس کرونا خوش بین باشیم، زیرا به راحتی سیستم ایمنی بدن را دور می زند و هر دفعه رفتارهای جدیدی از خود بروز می دهد.

- پرویز قزلباش بعد از ظهر امروز (3 آذرماه) در نشست خبری که در سالن همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان در دوران شیوع کرونا سختی های زیادی را سپری کرده و همچنان علی رغم همه دشواری های موجود، مجموعه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پای کار هستند و تلاش می کنند.

وی افزود: متاسفانه در دوران شیوع کرونا 6 نفر از حوزه بهداشت و درمان جان خود را در راه مقابله با کرونا از دست داده و شهید شدند و برخی از افراد نیز به دلیل عوارض بیماری کووید - 19 دچار مشکلات جدی هستند.

این مسئول با اشاره به نقش پررنگ رسانه ها در آگاه سازی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و بیماری کرونا، تصریح کرد: موفقیت های حاصل شده، نتیجه همکاری ادارات، نهادها و مردم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در رابطه با روند بیماری کرونا در زنجان، ادامه داد: اکنون روند بیماری در استان زنجان به صورت نزولی بوده ولی همچنان نیازمند رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک هستیم، زیرا نباید گول این ویروس هزار چهره را بخوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ویروس هزار چهره کرونا خوش بین نباشید

به ویروس هزار چهره کرونا خوش بین نباشید