مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-24ورزشي

ایرانی ها خوب هستند، تهرانی ها خوب تر!


حالا مشخص شده که حضور در ورزشگاه ها فقط برای تیم های تهرانی است و شهرستانی ها هنوز نمی توانند پذیرای تماشاگران خودی باشند.

چنین «تبعیضی» در «روز روشن» خودش به اندازه کافی محل بحث است و گویی که هر اتفاق خوبی قرار است در این زمینه رخ دهد، - حالا مشخص شده که حضور در ورزشگاه ها فقط برای تیم های تهرانی است و شهرستانی ها هنوز نمی توانند پذیرای تماشاگران خودی باشند.

چنین تبعیضی در روز روشن خودش به اندازه کافی محل بحث است و گویی که هر اتفاق خوبی قرار است در این زمینه رخ دهد، تیم ها و علاقه مندان تهرانی به فوتبال باید سودش را ببرند اما مسئولان ذی ربط برای توجیه چنین تبعیض بزرگی اسم مرحله آزمایشی را به میان آورده اند؛ به این امید که با اعتراض تیم های شهرستانی روبه رو نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز برگزار می شود که بر خلاف تصور، خبری از حضور تماشاگران در ورزشگاه های مختلف نخواهد بود.

هفته گذشته و در جریان بازی تیم های استقلال و نساجی مازندران بود که بعد از قریب به 21ماه، درهای ورزشگاه به روی تماشاگران باز شد و نزدیک به پنج هزار نفر بالاخره توانستند بازی تیم مورد علاقه شان را از نزدیک ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها خوب هستند، تهرانی ها خوب تر!

ایرانی ها خوب هستند، تهرانی ها خوب تر!