مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-24سياسي

فرودگاه های اردبیل و پارس آباد نیازمند توجه ویژه است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: فرودگاه های اردبیل و پارس آباد نیازمند امکانات و تجهیزات لازم بوده و توجه ویژه شرکت فرودگاه های کشور را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمال الدین میرجعفریان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با دستگاه های مرتبط با تأمین زمین، سوخت، اجرا و نگهداری مجموعه فرودگاه پارس آباد اظهار کرد: گرچه فرودگاه پارس آباد مغان در مقایسه با دیگر فرودگاه های بین المللی کشور کوچک تر است اما فعالیت پیوسته و منظمی دارد.

وی با اشاره به اینکه این فرودگاه با 4 دهه فعالیت در عرصه خدمات هوایی به استان اردبیل می تواند در شمالی ترین نقطه کشور و استان منشأ خیر و برکت باشد، تصریح کرد: در قبال این خدمات رسانی مسئولان موظف به نگهداری مناسب این فرودگاه در بهترین شرایط ممکن هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه جایگاه سوخت فرودگاه پارس آباد تکمیل می شود، گفت: لازم است هماهنگی های لازم از سوی فرودگاه استان با شرکت فرودگاه های کشور برای جذب اعتبار اجرای این جایگاه انجام شود.

میرجعفریان افزود: فرودگاه پارس آباد مغان با قدمتی 44 ساله، یکی از فرودگاه های قدیمی کشور به حساب می آید که برنامه پروازی این فرودگاه در روالی هفتگی و منظم برقرار است و در هر هفته پروازهای منظمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه های اردبیل و پارس آباد نیازمند توجه ویژه است

فرودگاه های اردبیل و پارس آباد نیازمند توجه ویژه است