مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-24سياسي

بسیجان سقز اقتدار خود را به نمایش گذاشتند


بسیجیان شهرستان سقز با برگزاری یک رزمایش بزرگ، اقتدار خود را در پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، فرمانده سپاه سقز در رزمایش اقتدار مستضعفین برگزار شد، از خداوند خواست همواره این اتحاد، اقتدار و بزرگی را برای این کشور عزیز نگه دارد.

حجت الاسلام محمد فلسفی هم در این مراسم با اشاره به اینکه، ایران اسلامی را همین بسیجیان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی حفظ کردند، بر ادامه راه و روش شهدا در بین بسیجیان تاکید کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس را اخلاق فرماندهان هدایت کرد، افزود: بسیجی واقعی دارای اوصافی چون؛ اخلاق کریمه، وجدان کاری، جوانمردی، حیاء، وفای به عهد و پیروی و استجابت از رهبری است.

وی ادامه داد: بسیجیان شهرستان سقز همواره با اقتدار تمام در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند و اجازه هیچ تحرکی را به آنان نداده و نخواهند.

 حجت الاسلام محمد فلسفی در ادامه به ویژگی های بسیج در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: تا انگیزه و راه بسیج در جامعه وجود داشته باشد کشور هرگز لطمه نخواهد دید.

در این رزمایش، نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان سقز، مسئولان ادارات، نهادها و سازمان های دولتی و جمع زیادی از بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجان سقز اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

بسیجان سقز اقتدار خود را به نمایش گذاشتند