مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-24سياسي

شماره جدید قلک منتشر شد/ آشنایی بچه ها با شغل رانندگی


هشتاد و نهمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه آذرماه منتشر شد.

در این شماره به مناسبت 26 آذرماه روز ملی حمل و نقل، کودکان با شغل رانندگی اتوبوس، قوانین، - ، هشتاد و نهمین شماره ماهنامه قلک ویژه آذرماه همراه با داستان هایی درباره نوع تعامل و ارتباط با کودکان نابینا و توان یاب، آشنایی با شغل رانندگی اتوبوس و فرهنگ و اقتصاد کشور پرتغال منتشر شد.

در این شماره از ماهنامه همانطور که در طرح جلد آمده، به مناسبت 26 آذرماه روز ملی حمل و نقل کودکان با شغل رانندگی اتوبوس، قوانین، شرایط و ویژگی های آن آشنا می شوند.

همچنین در این شماره نحوه تعامل و ارتباط با افراد نابینا یا دارای مشکلات بینایی، در قالب داستان به کودکان آموزش داده می شود و با ترفندهای کودکانه ای با عنوان شای شای با شغل پیک موتوری و با بیجو و جیبو با شغل رانندگی اتوبوس آشنا می شوند.

سایر مطالبی که در قلک هشتاد و نهم می خوانیم عبارتند از: شعر بیدارم سروده زهرا موسوی و نقاشی سحر کریمیان شیرازی، داستان دوست توانای من نوشته الهه ایرانفرد و تصویرگری سمیه رویایی، داستان من حَمل نکنم کی نَقل کنه؟ نوشته نسترن فتحی و تصویرگری میثم موسوی، داستان شای شای و آقا دام دام پیک موتوری نوشته شهرزاد شهرجردی و تصویرگری ویدا کریمی و بخش بچه های دنیا یک پرتغال قدیمی نوشته جویا میرزاده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید قلک منتشر شد/ آشنایی بچه ها با شغل رانندگی

شماره جدید قلک منتشر شد/ آشنایی بچه ها با شغل رانندگی