مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-23اقتصادي

واردات کالای اساسی از بندر چابهار 74 درصد افزایش یافت


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: امسال واردات کالای اساسی در بندرچابهار نسبت به مدت مشابه سال گذشته (هشت ماه) افزایش 74 درصدی دارد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی ضمن تشریح ظرفیت های تخلیه و بارگیری بندر چابهار اظهار داشت: بیش از یک میلیون و 300 هزار تن کالای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون به بندر چابهار وارد شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شاخص های عملیاتی بندر چابهار نسبت به سال گذشته جهشی بوده است و این رشد نشان از سرمایه گذاری هوشمندانه، تخفیفات و بازاریابی منسجم سازمان بنادر در بندر چابهار است.

وی افزود: طی مدت یاد شده تخلیه و بارگیری کالای معدنی و ساختمانی 280 درصد، تجمیع عملیات نفتی و غیر نفتی 34 درصد، تخلیه و بارگیری کالاهای وارداتی 60 درصد و تخلیه و بارگیری کالاهای صادراتی 146 درصد افزایش داشته است.

آقایی با بیان اینکه اولویت اصلی انتقال کالا به صورت حمل یکسره است، تصریح کرد: کاهش هزینه های بندری و تسریع در انتقال کالا از مزایای حمل یکسره کالا است.

وی ادامه داد: تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری، کاهش هزینه های بندری و انتقال کالا از دیگر اولویت های اصلی این اداره کل برای اقتصادی کردن صادرات محصولات معدنی و مصالح ساختمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات کالای اساسی از بندر چابهار 74 درصد افزایش یافت

واردات کالای اساسی از بندر چابهار 74 درصد افزایش یافت