مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-23اقتصادي

طرح هادی 1100 روستای فارس نیازمند بازنگری است


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن فارس گفت: هر طرح هادی بعد از 10 سال نیازمند بازنگری است و در در حال حاضر 1100 روستای استان نیازمند بازنگری طرح هادی است.

- سید علیرضا حمیدی سه شنبه دوم آذر در شورای برنامه ریزی وتوسعه فارس بیان کرد: 39 روستا در حریم شیراز شناسایی شده است که برخی از آنها ساخت و ساز غیرمجار داشتند.

او افزود: یکی از مشکلات اساسی ما در روستاهای حریم شهر ساخت و سازهای بودن رعایت اصول شهرسازی است ضمن اینکه متولی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده روستا دهیار آنجا است.

حمیدی اضافه کرد: روستا یک موجود زنده و در حال توسعه است و نباید فکر کنیم که با ارائه خدمات مثل راه، آب، برق و اجرای طرح هادی در یک روستا، کار در آنجا تمام شده است.

او خاطرنشان کرد: ما از نیازمندی های مردم عقب هستیم و همین باعث شده که دلالان و واسطه ها با شناسایی نیازمندی ها زمینه سودجویی را برای خود فراهم کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه امسال 1390 میلیارد تومان بودجه محرومیت زدایی به استان فارس اختصاص یافته است، اظهار داشت: این بودجه در 5 بخش آب، راه، سلامت، مدارس و آبخیزداری و آبخوان داری می تواند هزینه شود اما اختیار هزینه کرد بودجه بخش بهداشت و راه روستایی به استان است و مابقی بخش ها به صورت ملی تعیین تکلیف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 1100 روستای فارس نیازمند بازنگری است

طرح هادی 1100 روستای فارس نیازمند بازنگری است