مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-23سياسي

نقش بسیج در تمامی عرصه های دفاع از میهن و انقلاب اسلامی مشخص است


جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس،گفت: نقش بسیج را همواره در عرصه های دفاع از میهن، کیان و هویت انقلاب اسلامی به خوبی می توانیم در تمام برهه ها احساس کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید درعرصه های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی و اقتصادی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر با تأکید بر اینکه در بسیج هیچگاه خط کشی وجود ندارد و همواره پذیرای اقشار مختلف با تمام سلایق هستیم، گفت: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست بلکه هر کسی که دلسوز ایران اسلامی است، بسیجی است.

وی با بیان اینکه بسیج می تواند یک تفکر انقلابی و حرکت جهادی برای ادامه انقلاب باشد، گفت: هر جا حضور بسیج پررنگ بوده نقش دشمنان و بدخواهان کمرنگ و بی اثر شده است.

حسام پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در هفته بسیج در سازمان بسیج ادارات و کارمندان یکسری برنامه ها در دو بخش محوری و عمومی را در سطح ادارات استان اجرا خواهیم کرد، هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد زمینه و بستر خدمت جهادی به مردم توسط کارمندان و مدیران بسیجی و ترویج فرهنگ خدمت به مردم در بدنه اجرایی کشور با تقویت روحیه جهادی و همچنین کمک به افزایش مسئولیت پذیری و حفظ انسجام مدیران و کارمندان بسیجی و در نهایت تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیج در تمامی عرصه های دفاع از میهن و انقلاب اسلامی مشخص است

نقش بسیج در تمامی عرصه های دفاع از میهن و انقلاب اسلامی مشخص است