مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-23اقتصادي

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران گیاهان دارویی


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اعطای مبلغ 2 هزار و 546 میلیارد ریال تسهیلات از منابع مختلف در هشت ماهه اول سال جاری به بهره برداران این حوزه خبر داد.

- ، فرهاد شریفی با بیان اینکه تسهیلات مذکور در سه زمینه باغبانی، زراعت و مکانیزاسیون کشاورزی اعطا شده است، تصریح کرد: 2 هزار و 350 میلیارد ریال خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به بهره برداران تخصیص یافت.

به گفته وی، تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به منظور خرید یک هزار و 950 دستگاه ماشین آلات، ادوات و دنباله بندها پرداخت شد.

او با بیان اینکه پرونده سایر متقاضیان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در دست اقدام است، ابراز کرد: پرونده های مذکور با اعتبار 25 میلیارد ریال ازمحل کمک های فنی و اعتباری به بانک معرفی شده است.

شریفی، از پرداخت 156 میلیارد تسهیلات برای تولید محصول زراعی و به صورت سرمایه در گردش نیز سخن گفت.

او اظهار کرد: در راستای اجرای عملیات اصلاح واحیاء باغ ها نیز تاکنون مبلغ 30 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره از محل کمک های فنی و اعتباری پرداخت شده است.

معاون جهاد کشاورزی فارس به تخصیص تسهیلات با بهره 4 درصد به منظور توسعه کاشت گیاهان دارویی نیز گریزی زد و تصریح کرد: در این زمینه تاکنون پرونده افراد به مبلغ 88 میلیارد ریال به صندوق کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران گیاهان دارویی

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران گیاهان دارویی