مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:302021-11-23اقتصادي

تاثیر پالایشگاه تهران در آلودگی هوا چقدر است؟


در پالایشگاه تهران سوخت مایع استفاده نمی شود و مصرف آن در این واحد به صفر رسیده است و باید گفت که تجهیزات پالایشگاه تهران به طور کامل با سوخت گازی فعال هستند.

- سخنگوی پالایشگاه نفت تهران گفت: در پالایشگاه تهران سوخت مایع استفاده نمی شود و مصرف آن در این واحد به صفر رسیده است و باید گفت که تجهیزات پالایشگاه تهران به طور کامل با سوخت گازی فعال هستند.

شاکر خفایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایش پالایشگاه تهران توسط سازمان محیط زیست و بخش محیط زیست واحد، گفت: این پالایشگاه در فرایند تولید محصولات و محصولات نهایی الزامات زیست محیطی را رعایت می کند و همچنین توسط سازمان محیط زیست نیز به طور دائم پایش می شود.

وی با اشاره به مباحثی که در خصوص آلودگی خاک اطراف پالایشگاه تهران مطرح می شود، اظهار کرد: این موضوع جزو مسئولیت اجتماعی پالایشگاه تهران بود به همین دلیل پایش بررسی های لازم صورت گرفته، همچنین این موضوع توسط توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی و سازمان محیط زیست نیز بررسی شده است.

سخنگوی پالایشگاه نفت تهران با بیان اینکه نتیجه این بررسی ها مشخص کرد که این آلودگی ها مربوط به پالایشگاه تهران نبوده است، ادامه داد: این مساله مربوط به شرکت های همجوار بوده که در حوزه انرژی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر پالایشگاه تهران در آلودگی هوا چقدر است؟

تاثیر پالایشگاه تهران در آلودگی هوا چقدر است؟