مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-23ورزشي

استعفای صدقی از کمیسیون مربیان اسکیت/ جا را برای دیگران باز کردم


بازیکن پیشین و سرمربی تیم های ملی اسکیت هاکی ایران در آستانه انتخابات ریاست این فدراسیون از حضور در کمیسیون مربیان استعفا و تاکید کرد فضا را برای دیگران باز گذاشته است! - بازیکن پیشین و سرمربی تیم های ملی اسکیت هاکی ایران در آستانه انتخابات ریاست این فدراسیون از حضور در کمیسیون مربیان استعفا و تاکید کرد فضا را برای دیگران باز گذاشته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاوه صدقی که از مربیان و کارشناسان حوزه اسکیت است و سالها به عنوان سرمربی و مدیر تیم های ملی این رشته فعالیت کرده است، با انتشار متنی صحبت هایی را با جامعه اسکیت مطرح کرده است.

در این متن آمده است: بنام ایزد یکتا با اهدای سلام خدمت جامعه اسکیت: این روزها که شعارهای زیادی در خصوص آینده اسکیت کشور شنیده می شود و در این میان بازار تفرقه اندازان گرم است و رشته های ورزشی را برای منافع شخصی در مقابل یکدیگر میگذارند بر آن شدم تا با مرور گذشته با شما مطلبی را در میان بگذارم.

اینجانب کاوه صدقی متولد سال 1360، 31 سال از عمر خودم را در عرصه های مختلف ورزش اسکیت سپری نمودم.

از 9 سالگی تا 30 سالگی در کسوت ورزشکار، افتخار این را داشتم که به عنوان قهرمان 300 متر اسکیت سرعت در اولین حضور تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی اعزام شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای صدقی از کمیسیون مربیان اسکیت/ جا را برای دیگران باز کردم

استعفای صدقی از کمیسیون مربیان اسکیت/ جا را برای دیگران باز کردم