مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-23سياسي

انتقاد از وجود 500 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شهر کرمان


کارگاه های ضایعاتی از جهات مختلف یک معضل جدی در مدیریت شهری است و متاسفانه از 792 کارگاه ضایعاتی که در شهر کرمان وجود دارد 500 مورد آن در محدوده شهری و 292 مورد دیگر آن در خارج از شهر قرار دارند و فقط 190 مورد آن دارای مجوز هستند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: کارگاه های ضایعاتی از جهات مختلف یک معضل جدی در مدیریت شهری است و متاسفانه از 792 کارگاه ضایعاتی که در شهر کرمان وجود دارد 500 مورد آن در محدوده شهری و 292 مورد دیگر آن در خارج از شهر قرار دارند و فقط 190 مورد آن دارای مجوز هستند.

یدالله موحد صبح امروز دوم آذرماه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با انتقاد از نبود نظارت دقیق و اثربخش بر کارگاه های ضایعاتی اظهار کرد: متاسفانه مصوبات فقط روی کاغذ است و اگر به دنبال کاهش این آسیب هستید باید همه دستگاه های مربوطه برای رفع این معضل همکاری کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان بر لزوم پایش تصویری کارگاه های ضایعاتی تاکید کرد و افزود: به همه دستگاه ها وظایفشان را در زمینه ساماندهی کارگاه های ضایعاتی گوشزد و مهلت برای انجام وظایفشان مشخص کنید و هر دستگاهی که کوتاهی کرد به دستگاه های بالادستی گزارش داده شود و شهرداری در خصوص کارگاه های ضایعاتی بیشترین مسئولیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از وجود 500 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شهر کرمان

انتقاد از وجود 500 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شهر کرمان