مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:402021-11-23سياسي

نهج البلاغه کلید حل مشکلات عصر حاضر است


دبیر کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان از نهج البلاغه به عنوان کلید حل مشکلات عصر حاضر یاد کرد و گفت: - با بیان اینکه کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر با هدف معرفی فرهنگ نورانی غدیر و نهج البلاغه با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه، استانداری و نهادها و مراکز مختلف برگزار می شود، افزود: این کنگره در سال آینده برگزار می شود.

وی آشنایی با فرهنگ غدیر به عنوان الگوی حکومتی برای جوامع انسانی، آشنایی با نهچ البلاغه به عنوان گنجینه بیکران معارف اسلام را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: گشودن افق های جدید با بهره گیری از سرچشمه های غدیر و نهج البلاغه، تأمین نیازهای درونی انسانی از طریق گسترش فرهنگ غدیر از دیگر اهداف است.

وی ادامه داد: نهج البلاغه به عنوان کلید حل مشکلات عصر حاضر بوده، مقابله علمی با بحران های مختلف فردی و اجتماعی، حاکم، گسترش فرهنگ غدیر و نهضت نهج البلاغه خوانی از دیگر اهداف است.

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: فراخوان این کنگره تا 31 فروردین ماه 1401 انجام می شود و در دو محور با موضوعات غدیر و پیام جهانی، تبیین مبانی معرفتی فرهنگی قرآن کریم در قرآن مجید، فرهنگ غدیر از نگاه متفکران غیرمسلمان، نقش و رسالت رسانه ها، مروجان جهانی فرهنگ غدیر از دیگر محورها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهج البلاغه کلید حل مشکلات عصر حاضر است

نهج البلاغه کلید حل مشکلات عصر حاضر است