مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-22فرهنگي

تهیه کننده مست عشق: خواسته همایون شجریان غیر معقول نیست


پس از طولانی شدن ساخت فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و فراهم نشدن شرایط قرارداد همایون شجریان از همکاری با این پروژه کناره گیری کرد.

- پس از طولانی شدن ساخت فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و فراهم نشدن شرایط قرارداد همایون شجریان از همکاری با این پروژه کناره گیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مست عشق جدیدترین فیلم سینمایی حسن فتحی که این روزها مشغول ساخت سریال جیران برای شبکه نمایش خانگی است، با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در نقش های شمس تبریزی و مولانا و نیز جمع قابل توجهی از بازیگران مطرح ترکیه به روایت داستانی از زندگی شمس و مولانا می پردازد.

ساخت این فیلم تقریبا تکمیل شده و طبق آخرین پیگیری ها تلاش می شود تا با پایان مراحل فنی برای اکران آماده شود.

در این پروژه قرار بود همایون شجریان و سهراب پورناظری برای موسیقی فیلم همکاری داشته باشند، اما این دو هنرمند از پروژه کناره گیری کردند.

مهران برومند -تهیه کننده مست عشق - در این باره به ایسنا توضیح داد: خواسته آقای شجریان غیرمعقول نیست و آنچه ما می خواستیم هم غیرمعقول نبود، اما با توجه به متوقف بودن پروژه در مدت دو سال شرایط همکاری فراهم نشد چون همه چیز بستگی به شرایط ما داشت که نتوانستیم توافق قبلی را ادامه دهیم؛ در نتیجه با کمال رفاقت دوستی و احترام ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده مست عشق: خواسته همایون شجریان غیر معقول نیست

تهیه کننده مست عشق: خواسته همایون شجریان غیر معقول نیست