مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 16:252021-11-22سياسي

حرفه آموزی و اشتغال ؛ ارکان مهم اصلاح زندانیان


مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: حرفه آموزی و اشتغال از اولویت های مهم سازمان زندان ها در اجرای فعالیت های اصلاحی برای زندانیان و خانواده های آنها است و انجمن حمایت زندانیان علاوه بر اشتغالزایی برای خانواده های زیرپوشش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمود قربانی اظهار کرد: ظرف یک هفته گذشته، با همکاری یکی از کارآفرینان شیراز و انجمن حمایت زندانیان در راستای اشتغالزایی برای زندانیان،  زمینه اشتغال 12 زندانی در بیرون از زندان فراهم شد.

  وی اضافه کرد: با حضور یکی دیگر از کارآفرینان در مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز و بازدید از کارگاه های اشتغال و نشست تخصصی با رییس مجتمع مقرر گردید زمینه اشتغال نشسته برای 200 نفر از زندانیان فراهم شود.

  مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز اظهار داشت: این کارآفرین شیرازی متعهد گردید که برای زندانیان در رشته های مختلف حرفه آموزی دارای بازار کار،کلاس آموزشی برگزار می نماید تا مهارت لازم را کسب کنند و در کارگاه های اشتغالزایی مشغول به کار  شوند.

   وی ادامه داد: این فعالیت های اصلاحی، نقش مهم و بازدارنده ای در جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرفه آموزی و اشتغال ؛ ارکان مهم اصلاح زندانیان

حرفه آموزی و اشتغال ؛ ارکان مهم اصلاح زندانیان