مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 15:152021-11-22اقتصادي

بهره برداری از اولین گلخانه آموزشی کشور در دهاقان


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان گفت: اولین گلخانه آموزشی کشور با سرمایه گذاری 5 میلیارد ریالی خیرین با هدف تربیت و تأمین نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر برای صنعت گلخانه سازی و گلخانه داری منطقه و کشور احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، گلخانه آموزشی هنرستان شهدای گلشن شهرستان دهاقان امروز  با حضور ناظم زاده، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار دهاقان و جمعی از  مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی وجمعی از فعالان صنعت گلخانه  به بهره برداری رسید.

     در این مراسم محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: آموزش و پرورش در شرایط فعلی به تنهایی نمی تواند هنرستان ها را تجهیز کند.

وی افزود: ما باید با کمک خیرین، صاحبان صنایع و کسانی که می توانند آموزش و پرورش را یاری دهند مهارت های فنی و مهارتی را توسعه دهیم.

ناظم زاده اظهار داشت: با اجرای اینگونه طرح ها سود حاصل از آن به صاحبان صنایع بر می گردد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ازهمه کسانی که توانایی احداث این گونه طرح ها از جمله احداث گلخانه آموزشی را دارند دعوت کرد تا آموزش و پرورش را در زمینه هنرستان یاری و هنرستان سازی  کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین گلخانه آموزشی کشور در دهاقان

بهره برداری از اولین گلخانه آموزشی کشور در دهاقان