مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 15:052021-11-22اقتصادي

دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها خلاف قانون است/ نحوه انتصابات شفاف شود


نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی دخالت نمایندگان مجلس در انتصاب مدیران را به ضرر مجلس، دولت و مردم دانست و افزود: دخالت نمایندگان مجلس در انتصاب و یا عزل مسؤولان و مدیران خلاف قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم رضایی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج، تفکر بسیجی و انقلابی را راهگشا مشکلات دانست و اظهار داشت: روحیه و تفکر بسیجی در کشور و استان بوشهر می تواند مشکلات را کاهش و یا برطرف کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی را با  داشتن تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: علاج مشکلات از جمله در حوزه معیشت و اقتصاد استقرار روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی است.

رضایی با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات خاطر نشان کرد: در یکسال و نیم گذشته در راستای تحقق مطالبات مردم و جامعه و برای مشکلات مناطق پیگیری های لازم در حل مشکلات آبرسانی، برق رسانی، مشکلات آنتن دهی اینترنت، شهریه دانشگاه و موارد گوناگونی در زمینه تذکرات افزایش قیمت خودرو، نهاده های دامی و زیرساخت های مناطق محروم به مسئولان ذیربط ارائه شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مدت یاد شده 351 سوال از مسؤولان اجرایی در مجلس ارائه شد گفت: در این راستا 557 تذکر در رابطه با مسائل و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها خلاف قانون است/ نحوه انتصابات شفاف شود

دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها خلاف قانون است/ نحوه انتصابات شفاف شود