مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 14:452021-11-22ورزشي

دربی بوشهری ها برنده نداشت/ شاهین و پارس جنوبی در انتهای جدول


در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول کشور و در دربی حساس استان بوشهر تیم های شاهین شهرداری و پارس جنوبی به تساوی رضایت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته هفتم لیگ دسته اول کشور از ساعت 14:30 دقیقه با دیدار حساس تیم های شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر پیگیری شد که این دیدار در پایان به تساوی دو بر دو انجامید.

شاهینی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق هشت و 10 دو بار توسط مصطفی احمدی به گل رسیدند تا این دیدار نوید یک بازی پرگل را در ادامه دهد و جمی ها برای بیرون آمدن از این شوک دست به حمله زدند.

حملات پارس جنوبی در دقیقه 20 جواب داد و حمیدرضا نادری نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند تا شاگردان ایمان رزاقی راد به ادامه بازی امیدوار باشند و نیمه اول با برتری شاهین به پایان رسید.

در نیمه دوم شاهین برای حفظ نتیجه و پارس جنوبی برای جبران گل خورده نبردی سخت در میانه میدان داشتند که اشتباهات فردی میزبان باعث شد این تیم در دقیقه 58 از روی یک پرتاب اوت دستی وعدم جاگیری مناسب خط دفاعی مهدی سرداری فر گل تساوی را برای زردپوشان جمی به ثمر برساند و این نتیجه تا پایان نود دقیقه حفظ شود و دو تیم در دربی استان بوشهر امتیازات را تقسیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی بوشهری ها برنده نداشت/ شاهین و پارس جنوبی در انتهای جدول

دربی بوشهری ها برنده نداشت/ شاهین و پارس جنوبی در انتهای جدول