مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:502021-11-22سياسي

حدود 3 هزار زندانی با تلاش بسیجیان آزاد شده اند


از سال گذشته تاکنون جمع زندانیانی که در اثر تلاش بسیجیان آزاد شده اند دو هزار و 968 زندانی است.

- ، به مناسبت آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت هفته بسیج صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، سید محمد حسینی معاون پارلمانی و حقوقی ریاست جمهوری، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام والمسلمین موسوی معاون اول دادستان کل، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل و رییس بسیج حقوقدانان کشور برگزار گردید.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان، اظهار کرد: برای امام راحل حضرت امام خمینی (ره) که این یادگار عظیم و شجره طیبه بسیج را غرس کردند و امروز از ثمرات آن همه ما بهره می جوییم و نیز شهدای کشور علی الخصوص شهدای بسیج، علو درجات را دارم.

وی گفت: بنده در برابر عظمت این نهاد سر تعظیم فرود می آورم و امیدواریم که بتوانیم به شایستگی دین خود را به شهدا ادا کنیم.

دادستان کل کشور با اشاره به آیه ای از سوره مائده اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرمایند که ای کسانی که ایمان آورده اید اگر کسی از مسیر اسلام برگردد جای نگرانی نیست، چون خداوند متعال قومی را می آورد که ویژگی هایی دارند همچون آن ها خدا را دوست دارند و خداوند آن ها را دوست دارد و در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 3 هزار زندانی با تلاش بسیجیان آزاد شده اند

حدود 3 هزار زندانی با تلاش بسیجیان آزاد شده اند