مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-22سياسي

دادستان کل کشور: حدود 3000 زندانی با تلاش بسیجیان آزاد شده اند


حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: از سال گذشته تاکنون جمع زندانیانی که در اثر تلاش بسیجیان آزاد شده اند 2968 زندانی است.

- حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: از سال گذشته تاکنون جمع زندانیانی که در اثر تلاش بسیجیان آزاد شده اند 2968 زندانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت آیین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت هفته بسیج صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، سید محمد حسینی معاون پارلمانی و حقوقی ریاست جمهوری، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام والمسلمین موسوی معاون اول دادستان کل، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل و رییس بسیج حقوقدانان کشور برگزار گردید.

منتظری در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان، اظهار کرد: برای امام راحل حضرت امام خمینی (ره) که این یادگار عظیم و شجره طیبه بسیج را غرس کردند و امروز از ثمرات آن همه ما بهره می جوییم و نیز شهدای کشور علی الخصوص شهدای بسیج، علو درجات را دارم.

وی گفت: بنده در برابر عظمت این نهاد سر تعظیم فرود می آورم و امیدواریم که بتوانیم به شایستگی دین خود را به شهدا ادا کنیم.

دادستان کل کشور با اشاره به آیه ای از سوره مائده اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرمایند که ای کسانی که ایمان آورده اید اگر کسی از مسیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: حدود 3000 زندانی با تلاش بسیجیان آزاد شده اند

دادستان کل کشور: حدود 3000 زندانی با تلاش بسیجیان آزاد شده اند