مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-22سياسي

30 مدخل دانشنامه مجازی شعر و ادبیات داستانی ایرانیان رونمایی شد


علی رمضانی با بیان این که ویکی ادبیات می تواند منبع رجوع مخاطبان برای پیدا کردن کتاب خوب شود، گفت: دانشنامه مجازی شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از جنس ترویج و پرداختن به حلقه مفقوده کتاب و کتابخوانی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین رونمایی از 30 مدخل دانشنامه مجازی شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از سلسله نشست های خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور و سخنرانی علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر بیست ونهمین دوره در دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی و خانه کتاب و ادبیات ایران وجود دارد و این حرکت و فعالیت ها تقویت می شود.

دبیر بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیوند ادبیات با کتاب مطرح کرد: در زمینه کتاب اگر پنج حلقه نویسنده و اثر، ناشر و محصول، مجموعه ترویج، کتابفروش و کالا و خواننده کتاب و آنچه می خواند و با آن زندگی می کند را متصور باشیم، حلقه ترویج بر دیگر حلقه ها اثرگذار است.

امروز درکشور مساله ترویج کتاب نه به شکل ساده کتاب بخوانیم بلکه به معنای چه بخوانیم مغفول است.

وی با اشاره به برگزاری جشن انتشار یک میلیون عنوان کتاب در سال های گذشته، بیان کرد: به دور از حاشیه ها و بحث هایی که در این زمینه وجود دارد، حال این سوال وجود دارد که مخاطب چگونه سراغ این تعداد کتاب برود؟ چه کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مدخل دانشنامه مجازی شعر و ادبیات داستانی ایرانیان رونمایی شد

30 مدخل دانشنامه مجازی شعر و ادبیات داستانی ایرانیان رونمایی شد