مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-22سياسي

مشکلات با روحیه بسیجی برطرف می شود/ با تحریم متوقف نمی شویم


رییس جمهور با تأکید بر اینکه با روحیه بسیجی می توان مشکلات کشور را برطرف کرد، گفت: تفاوت و وجه امتیاز نظام اداری ایران اسلامی با سایر کشورها برخورداری از روحیه بسیجی است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور روز دوشنبه در دیدار بسیجیان نهاد ریاست جمهوری و سازمان های تابعه با گرامیداشت هفته بسیج، با بیان اینکه مسئولیت پذیر بودن و خطرپذیری از ویژگی ها و شاخصه های اصلی بسیجیان است،گفت: اگر در نهاد ریاست جمهوری کارکنان مسئولیت پذیر بوده و به مردم و ارباب رجوع پاسخگویی شایسته و مناسب داشته باشند، بدون تردید بقیه سازمان ها نیز از این نهاد الگو خواهند گرفت.

وی اصلاح نظام اداری و تلاش برای تقویت کارآمدی در سازمان ها و ادارات را ضروری دانست و افزود: کارآمدی در سیستم اداری به این است که کارکنان نسبت به وظیفه خود شناخت کامل داشته و با احساس مسئولیت و محبت نسبت به رفع مشکلات مردم و ارباب رجوع عمل کنند.

رییس جمهور با تاکید بر اهمیت روحیه مسئولیت پذیری انسان در نهاد خانواده و جامعه، اظهارداشت: در فرهنگ دینی، همه مسئول هستند و باید نسبت به موضوعات اطراف خود احساس مسئولیت کنند و همه وظیفه داریم برای ترویج عدالت، صفا و صمیمیت، امانت داری، گسترش خوبی ها و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات با روحیه بسیجی برطرف می شود/ با تحریم متوقف نمی شویم

مشکلات با روحیه بسیجی برطرف می شود/ با تحریم متوقف نمی شویم