مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-22دانش

روابط علمی بین دانشگاه تهران و دانشگاه های رومانی توسعه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران پیش از ظهر امروز در دیدار با سفیر رومانی در تهران که در سالن شورای این دانشگاه برگزار شد، - در دیدار خانم میرلا کارمن گرکو سفیر رومانی در تهران با سرپرست دانشگاه تهران بر گسترش روابط علمی دانشگاه های تهران ورومانی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران پیش از ظهر امروز در دیدار با سفیر رومانی در تهران که در سالن شورای این دانشگاه برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که در نتیجه این دیدار، فصل جدیدی از روابط علمی و فعالیت های پژوهشی مشترک بین دانشگاه تهران و دانشگاه های کشور رومانی شکل بگیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه دانشگاه تهران دارای نزدیک به 50 دانشکده، 2 هزار و 200 عضو هیأت علمی و بیش از 45 هزار دانشجوی ایرانی و غیرایرانی است، برای زمینه سازی و عملیاتی شدن افزایش تعداد دانشجویان کشور رومانی در ایران اعلام آمادگی کرد و گفت: علاقه مند هستیم در زمینه تبادل استاد و دانشجو و انجام فعالیت های پژوهشی مشترک، روابط مان را با کشور رومانی گسترش دهیم.

وی همچنین در این دیدار با مرور سابقه 120 ساله روابط رسمی و دیپلماتیک ایران و رومانی، یادآور شد: روابط فرهنگی و ادبی دو کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط علمی بین دانشگاه تهران و دانشگاه های رومانی توسعه می یابد

روابط علمی بین دانشگاه تهران و دانشگاه های رومانی توسعه می یابد