مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-22سياسي

آغاز طرح سراسری امداد و نجات زمستانی در فارس


فرماندهی انتظامی استان فارس از آغاز طرح سراسری امداد و نجات زمستانی در استان فارس همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- ، سرتیپ رهام بخش حبیبی ظهر دوشنبه در آیین گشایش این طرح گفت: بیش از 500 نیروی انتظامی در این طرح در اقصی نقاط استان فارس حضور خواهند داشت و نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته شش محور دارای نقاط حادثه خیز زمستانی اند که این محورها توسط نیروهای امدادی که در این طرح فعالیت خواهند کرد ایمن سازی شده تا مشکلات احتمالی خطری را برای مردم نداشته باشد فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: تمامی نیروهای خدمت رسان در سطح استان فارس این آمادگی را دارند تا در صورت بروز هرگونه خطرات احتمالی نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنند لازم به ذکر است که موضوع فرهنگ ترافیکی نیز یکی از اساسی ترین مسائلی است که مردم باید مد نظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد از آسیب هایی که در حوزه ترافیکی به مردم وارد می شود در حوزه فرهنگ ترافیکی است از این رو رسانه ها و مسئولین حوزه فرهنگ باید اطلاع رسانی لازم را در حوزه ترافیک در اولویت داشته باشند.

حضور 700 راهدار در طرح زمستانه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس نیز در این مراسم گفت: 700 راهدار در بیش از 6 هزار و 400 کیلومتر محورهای حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سراسری امداد و نجات زمستانی در فارس

آغاز طرح سراسری امداد و نجات زمستانی در فارس