مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-22فرهنگي

با بهترین دوربین های بازار آشنا شوید


دوربین های عکاسی و فیلم برداری در ابتدای ظهور خود، ابزارهایی واقعاً بزرگ بودند، اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر اینکه قابلیت عکاسی و فیلم برداری در یک دستگاه مهیا شده، - ابعاد دوربین ها هم به شکل قابل توجهی کوچک تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیجی رو، همه دوربین ها در یک اندازه نیستند و هنوز هم اگر به دنبال محصولی حرفه ای با لنزهای بزرگ باشید، احتمالاً در حمل و نقل آن کمی دچار مشکل خواهید شد.

به هر حال، در ادامه این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با تعدادی از بهترین دوربین های بازار در سال 2021 آشنا کنیم که مطمئناً برای علاقه مندان به هنر عکاسی بسیار جذاب خواهند بود.

پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین دوربین های بازار 1- Canon EOS R5 اولین دوربینی که در اینجا قصد معرفی اش را داریم، Canon EOS R5 است که به جرأت می توان آن را بهترین محصول حال حاضر کانن دانست.

در این دوربین تلاش شده تا طراحی جذاب سری EOS R و عملکرد فوق العاده سری EOS 5D در یک محصول با هم ادغام شوند و البته فوکوس خودکار در حد EOS-1D X ارائه شود! نرخ عکاسی پیاپی این دوربین چندان بالا نیست (12 فریم در ثانیه در حالت دستی و 20 فریم در حالت الکترونیکی) و از همین رو شاید برای عکاسی ورزشی مناسب نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بهترین دوربین های بازار آشنا شوید

با بهترین دوربین های بازار آشنا شوید