مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-22سياسي

باید انگیزه جوانان برای تشکیل خانواده و فرزندآوری را فراهم کنیم


بحث فرزندآوری هیچگاه به صورت دستوری و بخشنامه ای قابلیت اجرا ندارد؛ ما باید انگیزه را در جوانان برای تشکیل خانواده و ازدواج و بعدها بستر را برای بچه دار شدن آنها فراهم کنیم.

- محمدعلی محسنی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بحث فرزندآوری هیچگاه تثبیت می کند ندارند خیلی نبایستی امید به تحول جدی در مصوبات کمیسیون مشترک تعالی خانواده و جوانی جمعیت داشته باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: ای کاش به جای وعده های چند ده میلیونی وام های مختلف برای ازدواج، مسکن و فرزندآوری قول اشتغال می دادیم اقناع جوانان صورت می گرفت ولی اگر هر وامی به جوانان بدهیم آنها به سمت ازدواج، تشکیل خانواده و فرزندآوری نمی روند مگر اینکه وام بلاعوض بدهیم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: هر وامی به جوان ایرانی فاقد شغل بدهیم در پرداخت اقساط آن درمانده است این در حالی است که بانک ها تحت هیچ شرایطی جایی نمی خوابند که گلیم آنها خیس شود و سعی می کنند ضمانت های سفت و سخت و سنگینی از جوانان برای پرداخت وام به آنها دریافت کنند.

وی گفت: اگر وام کم بهره و یا حتی با بهره صفر به جوانان فاقد شغل بدهیم این عزیزان برای پرداخت اقساط دچار مشکل می شوند زیرا باید اصل وام پرداخت شود و وقتی شخص شغل ندارد از چه منبعی می خواهد اقساط وام بانکی را پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید انگیزه جوانان برای تشکیل خانواده و فرزندآوری را فراهم کنیم

باید انگیزه جوانان برای تشکیل خانواده و فرزندآوری را فراهم کنیم