مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-22سياسي

تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی را در کنار توسعه علمی دنبال می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم علی اصغر مولوی رییس سابق و معارفه محمد علی زنگنه اسدی سرپرست جدید دانشگاه حکیم سبزواری با حضور علی شمسی پور مشاور وزیر علوم، - مشاور وزیر علوم در دانشگاه حکیم سبزواری گفت: یکی از برنامه ها و رویکرد های مهم وزارت علوم و دانشگا ها در کنار توسعه علمی و فناوری، تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه مهدوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم علی اصغر مولوی رییس سابق و معارفه محمد علی زنگنه اسدی سرپرست جدید دانشگاه حکیم سبزواری با حضور علی شمسی پور مشاور وزیر علوم، تحقیفات و فناوری، امام جمعه شهرستان، نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهری، مسئولین و مدیران و همکاران دانشگاه برگزار شد.

شمسی پور در این مراسم با اشاره به دیدگاه های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص رسالت دانشگاه ها افزود: یکی از اهداف اصلی دانشگاه ها تربیت نیروی انسانی است.

مشاور وزیر علوم، تحقیفات و فناوری اضافه کرد: پس از تربیت دانشجوی مهدوی و تراز انقلاب اسلامی موضوع دوم توجه به تولید علم و فناوری است که جمهوری اسلامی در عرصه علمی پیشرفت های فراوانی کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی را در کنار توسعه علمی دنبال می کنیم

تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی را در کنار توسعه علمی دنبال می کنیم