مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-22ورزشي

رضایت سرمربی تیم ملی کامپوند از عملکرد آسیایی کمانداران در بنگلادش


سرمربی تیم ملی کامپوند با تاکید بر اینکه مسابقات قهرمانی آسیا رنکینگ دوم جهان را دارد، از عملکرد تیمش در دوره جدید این رقابت ها که با کسب دو مدال همراه بود، - ابراز رضایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد عملکرد تیمش در این رقابت ها و نتایج به دست آمده گفت: مسابقات قهرمانی آسیا که هر دو سال یکبار برگزار می شود رنکینگ دوم جهان را دارد و همین مسئله حکایت از سطح مسابقات و کیفیت تیم ها و ورزشکاران شرکت کننده در آن دارد.

وی تصریح کرد: همه کشورها از جمله هند و کره جنوبی که جزو برترین های تیروکمان آسیا به حساب می آیند با ترکیب و قدرت کامل در مسابقات شرکت دارند.

رقابت های امسال هم با حضور این تیم ها و کمانداران آماده ای که در اختیار داشتند، در سطح بالایی برگزار شد به طوری که مدال آوری در هیچ بخشی خیلی راحت در دسترس نبود.

سرمربی تیم ملی تیروکمان با بیان اینکه تیمش طی دو سال گذشته در رویداد رسمی شرکت نداشت، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن این مسئله که طبیعتا روی شرایط کلی تیم و کمانداران تاثیر گذاشته بود، توانستیم عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشیم.

نتایجی که به دست آمد هم رضایت نسبی را برآورده کرد.

عبادی تصریح کرد: هر یک از کمانداران در رقابت هایی که در بخش های مختلف داشتند، توانستند حضور رضایت بخشی داشته باشند اما در میان آنها گیسا بایبوردی بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت سرمربی تیم ملی کامپوند از عملکرد آسیایی کمانداران در بنگلادش

رضایت سرمربی تیم ملی کامپوند از عملکرد آسیایی کمانداران در بنگلادش