مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-22بين الملل

احتمال تکرار عملیات قدس در اراضی اشغالی


در حالی که نیروهای مرزبانی رژیم صهیونیستی به حال آماده باش درآمده اند، تحلیل گران اسراییلی از احتمال الگوبرداری و تکرار عملیات قدس سخن گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در تارنمای خود خبر داد، عامیر کوهن فرمانده گارد مرزبانی رژیم صهیونیستی با اعلام حالت فوق العاده به نیرو های احتیاط این یگان در سرتاسر (فلسطین اشغالی) دستور آماده باش داده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، این آماده باش در قدس و مناطق اطراف آن در بالاترین سطوح قرار دارد، زیرا بیم آن می رود درگیری بین نظامیان اسراییلی و فلسطینیان در آنجا شدت بیشتری به خود بگیرد.

از سوی دیگر شبکه اول تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) هم در گزارشی در این رابطه به نقل از مسئولین امنیتی اسراییل فاش کرد، در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که شاهد تکرار عملیات قدس باشیم.

به گفته این شبکه عبری زبان، عملیات انجام گرفته در بخش قدیمی قدس باعث شد تا نیرو های پلیس و مرزبانی در حال آماده باش کامل قرار بگیرند، زیرا این نگرانی وجود دارد که شمار دیگری از فلسطینیان هم به الگو برداری از عملیاتی کنند که در جریان آن الیاهو کای کشته شد.

مسئولین امنیتی که شامگاه یکشنبه با این شبکه تلویزیونی گفتگو کرده اند، معتقدند با وجود پیاپی بودن عملیات قدس و یافا، اما هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تکرار عملیات قدس در اراضی اشغالی

احتمال تکرار عملیات قدس در اراضی اشغالی