مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-22سياسي

دومین یادواره شهدای رسانه مازندران به میزبانی سوادکوه


دومین یادواره شهدای رسانه مازندران به میزبانی سوادکوه و با سخنرانی فرمانده سپاه کربلا در روز 6 آذرماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، صبح امروز جلسه هماهنگی برای برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری سوادکوه برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمهدی جعفری امام جمعه شهرستان سوادکوه(پل سفید) در این جلسه با تبریک هفته بسیج، میزبانی یادواره شهدای رسانه مازندران در سوادکوه را افتخاری برای شهرستان توصیف کرد.

عین الله طالبی فرماندار سوادکوه نیز استمرار یاد و خاطره شهدا را گامی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و حاصل منش و بینش بسیجی را در خروجی فعالیت های برجسته آن بیان کرد.

محمد باقر قزلباش فرمانده ناحیه مقاومت مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره 23 شهید رسانه مازندران، گفت: دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران با محوریت شهید هادی باغبانی و شهید محمد سعید یزدان پرست در ساعت 9 و 30 دقیقه روز شنبه 6 آذرماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه در زیراب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اولین یادواره شهدای رسانه مازندران، سه سال قبل با شکوه خاصی در بابلسر برگزار شد، گفت: سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا به عنوان سخنران، حمزه زاهدی قاری بین المللی به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین یادواره شهدای رسانه مازندران به میزبانی سوادکوه

دومین یادواره شهدای رسانه مازندران به میزبانی سوادکوه