مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-21حوادث

کودک 4 ساله در آتش سوزی مشکوک جان باخت


وقوع آتش سوزی در محل سکونت یک خانواده در شهرستان رفسنجان، مرگ کودک چهار ساله و سوختگی دیگر اعضای این خانواده را به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تشریح جزییات این حادثه مرگبار گفت: چهار عضو یک خانواده اهل رفسنجان در آتش سوزی با بنزین گرفتار شدند که پسر بچه چهار ساله این خانواده جان باخت و بقیه اعضا با بیش از 80 درصد سوختگی با اورژانس هوایی به بیمارستان سوختگی کرمان اعزام شدند.

دکتر حسینی زینلی در تشریح این حادثه افزود: ساعت 13 دیروز یک فقره آتش سوزی به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده شد و عوامل امدادی با سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های دوّم، سوّم و چهارم شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک کودک چهارساله به دلیل شدت سوختگی در صحنه حادثه جان سپرد و پدر 37 ساله، مادر 32 ساله و دختر هفت ساله این خانواده با شدّت سوختگی زیاد با بنزین به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) و سپس با اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح و سوختگی کرمان منتقل شدند.

وی با بیان این که درصد سوختگی سه عضو باقی مانده بالای 80 درصد است، اضافه کرد: این حادثه در علی آباد انقلاب از توابع رفسنجان اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک 4 ساله در آتش سوزی مشکوک جان باخت

کودک 4 ساله در آتش سوزی مشکوک جان باخت