مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-21سياسي

اهدای 400 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی در شهرستان مشگین شهر


تا کنون 400 فقره جهیزیه با مشارکت و کمک های مردمی و بسیج سازندگی با هدف تقویت و حمایت از کالای ایرانی و تسهیل ازدواج آسان دربین نوعروسان شهرستان مشگین شهر توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد پورمند شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ترویج قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج ناحیه در بخش های مختلف شهرستان مشگین شهر صورت گرفته است.

  فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر با اشاره به خدمت رسانی بسیج در بحث کمک به مستضعفان و مردم محروم منطقه در سال جاری عنوان کرد: ایجاد نشاط در بین مردم بامشارکت خیرین و گروه های مردمی حاصل تفکر و روحیه عالی بسیجی بوده و بسیج با این روحیه توانسته است بر مشکلات در تمامی سطوح غلبه کند.

پورمند تشریح کرد: سپاه و بسیج در بحث مقابله و مبارزه با بیماری منحوس کرونا با همکاری دیگر نهادها از جمله شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مشگین شهر پای کار بوده و رزمایش مقابله با بیماری منحوس کرونا در قالب کمک مؤمنانه، وحدت و همدلی را از آغازین روز این بیماری درسطح جامعه در معرض دیدم عموم به نمایش گذاشت.

توزیع بیش از 22 هزار بسته معیشتی در شهرستان مشگین شهر وی ادامه داد: در موضوع تزریق واکسن کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شهرستان مشگین شهر در بین شهرستان های استان، نمره قابل قبولی داشته در صدر شهرستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 400 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی در شهرستان مشگین شهر

اهدای 400 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی در شهرستان مشگین شهر