مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-21اقتصادي

لزوم افزایش سهمیه سوخت کشاورزی زرآباد


در سهمیه سوخت ماشین آلات سنگین و کشاورزی این شهرستان تجدید نظر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرآباد، نعمت الله نجاری در جلسه کمیسیون سوخت شهرستان زرآباد با حضور دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و اعضای این کمیسیون،اظهار داشت: سهمیه سوختی که برای موتورهای کشاورزی و ماشین الات سنگین در این شهرستان در نظر گرفتند بسیار ناچیز است و در این خصوص باید از سوی ارگان های ذیربط تجدید نظر شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته میزان صید شهرستان در بحث آبریان بیش از 13 تن بود و نیاز است شیلات در بحث ساماندهی قایق و اختصاص سوخت هر چه سریعتر اقدام کنند.

وی افزود: بسیاری از کشاورزان و صیادان برای تامین سوخت موتورهای کشاورزی و قایق های صیادی خود مجبور هستند، سوخت را در بازار آزاد تهیه کنند.

فرماندار زرآباد ادامه داد: بزودی شاهد ارتقای فروشندگی زرآباد به جایگاه خواهیم بود و در تلاش هستیم جایگاه جدید نیز در این شهرستان راه اندازی کنیم.

از تمام ظرفیت خودمان برای توسعه شهرستان زرآباد کمک خواهیم کرد دبیر کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه،گفت: سازمان شیلات کشور در هویت بخشی به قایق های صیادی کوتاهی می کند و بایستی این قایق ها ساماندهی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش سهمیه سوخت کشاورزی زرآباد

لزوم افزایش سهمیه سوخت کشاورزی زرآباد