مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-21اجتماعي

جزییات حضوری شدن مدارس /دانش آموزان ابتدایی از فردا راهی مدرسه می شوند


دانش آموزان مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه خراسان جنوبی از فردا پشت میز و نیمکت مدارس حاضر می شوند.

- ، گروه استان ها: پس از اما و اگر بسیار مبنی بر حضوری یا غیر حضوری بودن تحصیل از فردا اول آذرماه دانش آموزان آموزش حضوری را از سر می گیرند.

اگر چه امسال هم مدارس آن چنان که باید و شاید باشد میزبان دانش آموزان نبودند و از همان شروع روزهای مهر ماه بسیاری با شک و تردید راهی مدارس شدند اما در نهایت با برنامه ریزی های انجام شده و ابلاغ انجام شده بسیاری از کلاس های درس به ویژه کلاس درس مدارس روستایی کم جمعیت حضوری شد.

همچنین پس از آن در نقاط کم خطر با رعایت پروتکل ها در نقاط شهری دانش آموزان در گروه های مختلف و مقاطع تحصیلی بالاتر راهی مدرسه شدند.

پس از گذشت چند روز اعلام شد که مدارس باید تا واکسینه شدن دانش آموزان غیر حضوری باشد و دوباره ادامه تحصیل پشت میز و نیمکت مجازی ادامه یافت.

اما چندی پیش با انجام واکسیناسیون برخی دانش آموزان مدارس در مقاطع دوره دوم متوسطه هم از نیمه آبان حضوری شد و تحصیل برای این دانش آموزان ترکیبی ادامه یافت.

طی این مدت اگر چه در روزهای اول سال دانش آموزان ابتدایی در برخی مناطق شهری به صورت گروه بندی در کلاس درس حاضر شدند اما زنگ تعطیلی و مجازی شدن برای این مقاطع در همان روزهای شروع به صدا در آمد و این دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حضوری شدن مدارس /دانش آموزان ابتدایی از فردا راهی مدرسه می شوند

جزییات حضوری شدن مدارس /دانش آموزان ابتدایی از فردا راهی مدرسه می شوند