مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-21اقتصادي

حجم آب دریاچه ارومیه افزایش یافت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه حجم آب دریاچه ارومیه به 2 میلیارد و 480 میلیون مترمکعب رسیده است، گفت: حجم آب این دریاچه در مقایسه با یک ماه گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، یاسین رهبردین مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه حجم آب دریاچه ارومیه به 2 میلیارد و 480 میلیون مترمکعب رسیده است، اظهار داشت: حجم آب این دریاچه در مقایسه با یک ماه گذشته، 30 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

وی افزود: هرچند با آغاز فصل بارش ها تراز دریاچه ارومیه نیز افزایش خواهد یافت ولی هم اکنون حجم آب دریاچه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تقریبا نصف شده است.

وی ادامه داد: تراز دریاچه ارومیه در حال حاضر به یک هزار و 270 متر 57 سانتی متر از سطح دریاهای آزاد رسیده که این مقدار 63 سانتی متر کمتر از تراز دریاچه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به کاهش یک هزار و 653 کیلومتری وسعت دریاچه ارومیه نیز اظهار داشت: هم اکنون وسعت دریاچه ارومیه به هزار و 835 کیلومتر مربع کاهش یافته و این در حالی است سال گذشته همین موقع این وسعت بالای سه هزار 488 متر مربع ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم آب دریاچه ارومیه افزایش یافت

حجم آب دریاچه ارومیه افزایش یافت